Дегустаційні зали

Дегустаційна зала музейно-культурного комплексу пивної історії «Львіварня» ()

У центрі Львова (15 хв. ходи від Оперного театру) в 3-поверховому сучасному арт-комплексі та епіцентрі культурних подій, загальна площа якого 2000 кв.м, у Вашому розпорядженні дегустаційний зал, де є можливість відпочити після напруженої роботи і закріпити нові ділові знайомства в невимушеній атмосфері. Також надається конференц-сервіс (зали на 60, 120 і 350 місць, конференц-обладнання, бездротовий інтернет). У разі оренди всіх 3-х поверхів Ви зможете розмістити до 500 осіб. У такому випадку дегустаційний зал буде працювати тільки для них.

Читати далі...

Дегустаційний зал ТМ «ЧИЗАЙ» ()

Дегустаційний зал ТМ «Чизай» розташований на території виробничого комплексу, у м. Берегове Закарпатської області. Виготовляти вина тут – давня традиція. Дегустаційний зал у Береговому розрахований на 50 осіб. Для Вас пропонується дегустація 10 найкращих зразків вин, серед яких «Троянда Карпат» - легендарне марочне вино. Дегустація триває 1-1,5 години, а винний тур в Долину Чизай триває протягом 3,5-4 годин. У програму включена також екскурсія по території заводу, виносховищах і відвідування музею. Після дегустації можна придбати вподобане вино за ціною виробника.

Читати далі...

Дегустаційний зал родини ШОШ ()

Дегустаційний зал і підвал, господарем та організатором яких є досвідчений угорський винороб – Лицар Винного Ордену ім. Святого Венцела - Карл Карлович Шош, знаходиться у Закарпатській області, в селі Кідьош. Дегустації тривають 1,5-2 години, в залі можна розмістити до 40 осіб. Крім дегустації до 20 різних сортів вина, гостям надається можливість подивитися на прилади, які застосовуються під час виготовлення напою, навчитися етикету і культури винопиття. Також захід супроводжується інформацією про технології вирощування винограду та виробництво вина, його лікувальні властивості, історії виноробства.

Читати далі...

 Дегустаційні зали , винний туризм і не тільки

Практично на всій території України є виноробні підприємства, пивзаводи, кондитерські фабрики. Доброю традицією цих підприємств стала їхня просвітницька діяльність: організація екскурсій по виробництву, розповідь про технології виробництва вина, пива та інших алкогольних напоїв, кондитерських виробів, чаю, а також дегустація власної продукції у спеціальних дегустаційних залах. Терміни «Винний туризм» або «Винні тури» вже давно ні в кого не викликають запитань. Що стосується виробництва вина, то особливо виділимо Крим, який славиться своїми виноградниками та виробництвом різних марок і сортів цього чудового напою, оскільки тутешні кліматичні умови максимально для цього підходять. Кожний регіон півострова пишається своїми особливими сортами винограду і, як наслідок, індивідуальними смаковими якостями вироблених вин. Але в Україні виноробство розвинене не тільки у Криму. Винні заводи є і в Карпатах, Закарпатті, Одеській, Миколаївській та Херсонській областях, і навіть на Донбасі.

Для любителів вин, коньяків та інших високоякісних алкогольних напоїв проводяться дегустаційні тури (так звані винні тури або винний туризм), де гостям розповідають про історію та тонкощі виготовлення кожного напою, про місцевість, на якій вирощувався виноград, і, звичайно, в спеціальному дегустаційному залі проводиться дегустація вин та коньяків. Також у дегустаційні зали приїжджають фахівці в галузі виноробства і національні дегустатори для обміну досвідом.

«Сонячна долина», «Коктебель», «Масандра», «Артемівськ Вайнері» і безліч інших заслужених брендів пропонують поринути у світ вишуканих смакових відтінків та ароматів вин у своїх дегустаційних залах. Саме під час винних турів гостям надається унікальна можливість дегустації ексклюзивних вин і коньяків найвищої якості. Брют, сухе, кріплене, біле, червоне, ігристе вино – тільки в дегустаційних залах любителі можуть оцінити весь багатий спектр цих дивовижних напоїв.

Дегустаційний зал - це приміщення, де проводиться дегустація. У приміщенні повинні бути певні умови для проведення настільки пікантних заходів: вологість повітря 70-75%, температура повітря 15-16 °С і помірна освітленість. Показово, що в приміщенні не повинно бути ніяких сторонніх запахів або шуму, оскільки це може завадити відчути весь букет ароматів. Дегустаційний зал повинен бути декорований приємними приглушеними тонами, меблі – максимально зручними, інтер'єр у цілому треба розташовувати для приємного проведення часу. Також тут зазвичай розміщують шафи з усім необхідним для дегустації: келихи, серветки. Іноді буває, що в приміщенні є експонати з історії виноробного підприємства.

Неодмінним атрибутом будь-якого дегустаційного процесу є графини з водою: після смакування напою гість п'є воду, щоб змити залишки післясмаку і приготуватися до наступної дегустації. Також у залах іноді ставлять плювальниці: іноді гість не ковтає вино, а хоче просто спробувати його. Деякі дегустаційні зали оснащені спеціальними табло, на яких вказується номер і категорія напою.

Бажаними у дегустаційних залах є приміщення, що передбачають миття посуду, зберігання зразків вин. Іноді підприємства мають і лабораторії для хімічної та фізико-хімічної оцінки вин. І, зазвичай, поруч із залою для дегустації розташовується фірмовий магазин для того, щоб учасники дегустацій могли швидко і без проблем придбати вподобані ними марки вин або інших напоїв.

У зв'язку зі зростанням популярності винного туризму і винних турів, останнім часом виявилася нова тенденція: дегустаційні зали стали будуватися окремо від виноробних підприємств, а сама дегустація перетворилася на самодостатню атракцію для туристів.

Що стосується дегустації пива, то зазвичай після екскурсії по пивоварному підприємству всі учасники заходять у спеціальний пивбар, в якому представлене найсвіжіше пиво, і кожен учасник у цьому імпровізованому дегустаційному залі отримує можливість оцінити, чи сподобалися йому сорти пива. Крім вина і пива, регулярно проводяться екскурсії з дегустаціями на кондитерських і чайних фабриках, пасіках та інших підприємствах харчової галузі. Впровадження дегустаційних програм дозволяє підприємствам просувати свої торгові марки, підвищувати культуру споживання своєї продукції, заробляти додаткові кошти, підвищувати туристичну привабливість свого регіону, підвищувати культурний рівень учасників дегустацій.

 

Пошук залів

Вибір типу зали Вибір області
Вибір міста

Последние статьи

Статьи по темам